duminică, 9 decembrie 2012

alegeri?

Urasc cu toata fiinta mea pdl-ul si noua sa identitate,"ard";ii urasc cu o ura viscerala pe toti,in frunte cu "chiorul" sef,cu udrea "iubitoarea de moldoveni",sau videanu "marmureanu".
Dar oricat i-as uri eu pe acesati nemernici care nu au stiut decat sa fure,parca tot nu mi-a venit azi sa pun stampila pe USL.Pe cei de la PSD ii stim ce le poate pielea.I-am vazut in toata splendoarea lor in perioada 2000-2004;iar pe cei de la PNL parca nu ii mai pot inghiti de cand l-au acceptat in partid pe ciobanul-sef Becali;iar cei de la PC,sa fim seriosi,sunt doar o prelungire a lui Voiculescu. Date fiind toate astea,stateam azi in cabina de vot si ma intrebam cu cine naiba sa votez?(si nu,nu eram turmentat).Cu PPDD?Ar trebui sa fiu nebun sau prost,si am pretentia ca nu sunt nici una nici alta.cu PRM?aceeasi categorie.ATUNCI?Si am ajuns la singura concluzie posibila:am votat cu PER.Sa fim bine intelesi:nu voiam sa imi anulez votul.Am zis ca e cel mai bine asa,macar poate daca mai primesc si ei niste voturi,o sa avem si noi pentru prima oara in istorie un partid ecologist in parlament. Daca am facut bine sau nu,doar istoria mi-o va spune.Dar tot ce sper e sa nu mai vad gasca de hoti portocalii la fata.
JOS BASESCU!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu