duminică, 16 decembrie 2012

Craciunul de altadata

Atat mi-e de dor de vremurile cand eram copil,cand nu aveam nici cea mai mica grija si eram fericit tot timpul.Mi-e dor de cum mirosea in casa la bunica atunci cand venea Craciunul,a cozonaci si carnati,a carne fripta si a vin fiert.Mi-e dor sa mai merg la colindat cu copiii,sa ne batem cu zapada pana veneam degerati acasa.As vrea sa mai fiu copil inca odata,sa pot sa mai cred in Mos Craciun,sau Mos Gerila cum era pe vremea mea,sa mai pot inca avea naivitatea de a crede ca exista cineva care contorizeaza faptele bune si faptele rele,sa mai stau sa il astept pe Mosu` pana adorm sub brad si dimineata sa fiu suparat ca nu l-am prins cand a lasat cadourile sub brad.Asa as vrea ca sarbatorile astea sa nu mai aiba mercantilismul asta american adoptat la noi in ultimii 20 de ani,sa nu mai aud de "shopping" si "fashion" si alte cacaturi din astea.De ce trebuie sa importam toate tampeniile de la americani si nuluam nimic din lucrurile bune,ca de exemplu patriotismul lor?Luam Valentine`s Day,Halloween si alte prostii din astea,dar nu suntem in stare sa spunem ca ei:"Sunt mandru sa fiu roman!". Dar sa nu deviem.Unde e magia Craciunului de altadata?S-a schimbat oare ceva sau doar ne-am schimbat noi?Percepem altfel lucrurile,asta e clar,dar oare schimbarea asta e in bine sau in rau?SARBATORI FERICITE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu