luni, 28 ianuarie 2013

Noul meu erou!!!!

Dan Radu Rusanu!!!E numele noului meu erou!!!Ce le-a zis alora de la FMI azi trebuia spus de mult de cineva din conducerea Romaniei.Pana acum am avut numai slugoi portocalii care nu mai stiau cum sa se ploconeasca.Bine,nu cred ca se va schimba ceva in relatia cu FMI.Vom ramane o colonie in care interesele si parnosul vor da tonul,in care idiotii de oameni de rand(expresie a unui om politic cunoscut de la noi) nu vor avea altceva de facut decat sa munceasca si sa plateasca,sa inghita si sa taca.
Dar numai faptul ca cineva a avut "cojones" sa le zica adevarul in fata ma unge pe suflet.Ca cineva le-a spus pana la urma niste truisme,ca nu poti creste taxele si impozitele in timp de criza,era pana acum putin timp un lucru de neimaginat in tara lui "capul plecat,sabia nu-l taie".Vorba lui Ciutacu:"Cand o sa vad o tara salvata de FMI,mananc planiglobul!!!"
Nu stiu cand vom avea si noi curajul ungurilor si bulgarilor,nu mai vorbesc de sarbi.Pe cand un om politic care sa nu mai spuna:"Am reusit sa obtinem.....".In tara noastra reusim sa obtinem????In tara noastra ar trebui aia de la FMI sa se pupe si in ... daca reusesc sa ne ofere un imprumut in conditiile impuse de noi,nu de ei.In ce cacat de colonie traim?Ce statut avem?Cand o aud pe aia cu "imigranti ilegali" in Anglia,Spania sau alte state din UE,imi fierbe sangele in vine.Suntem sau nu cetateni europeni?Se pare ca nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu