luni, 18 martie 2013

"Binecuvanteaza tu AKM-urile noastre"

Am citit un articol in "Catavencii" si m-am cutremurat.Nu credeam ca asa ceva e posibil in Romania anului 2013.Oameni tampiti au fost si vor fi intotdeauna,periculos e atunci cand se afla intr-o pozitie din care pot influenta mintile si constiintele celor din jurul lor.Pervertirea mintilor unor copii nevinovati e insa o crima si cineva ar trebui sa se sesizeze.As vrea sa vad o autoritate a statului ca ia masuri impotriva parintilor si mai ales a acelui "indrumator spiritual".Acei copii sunt indoctrinati religios la o varsta la care creierul lor este foarte influentabil si ar trebui sa aiba alte griji,nu sa fie la 3 dimineata(!!!!) in manastire la slujba si sa nu sufere din cauza frustrarilor adultilor.
Extremismul religios e periculos,dar e si mai periculos impletit cu extremism de orice alta forma,in cazul nostru de extrema dreapta.Sa protestezi impotriva controlului guvernamental,manifestat prin introducerea unor cipuri biometrice,nu e de condamnat.De condamnat e atunci cand protestul ia forme violente:"sa le bagam plumbi in creier"!!!!!!Si aceste cuvinte vin din gura unui asa zis "om al Domnului".Sunt ateu,dar pentru a ajunge la concluzia asta mi-au trebuit multi ani de studiu si introspectie.Mi se parea o ipocrizie a spune ca nu cred in ceva,atata timp cat nu am studiat acel ceva.Am retinut,de exemplu,ca non-violenta e un principiu de baza al crestinismului.Frumos in teorie,pacat ca nu prea a fost aplicat de-a lungul istoriei.Oare cum se impaca invataturile crestine cu "plumbii in creier"?Oare cum suna o predica sustinuta de acest individ?"Sa ne rugam tie,Doamne,sa ne dai cat mai multa munitie si binecuvanteaza tu AKM-urile noastre"?Spre asta ne indreptam?
Din cate stiu eu,extremismul de orice forma e interzis de lege,afisarea insemnelor legionare intrand la acest capitol.De ce autoritalile nu au luat nici o masura impotriva organizatorilor acelei manifestatii?De ce Protectia Copilului nu a intervenit?Ce asteapta autoritatile?Ca acei copii sa devina niste adulti care sa si puna in practica invataturile legionare?De-abia la primul mort vor interveni si ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu