miercuri, 24 aprilie 2013

Asa-zisi liberali

M-am retras din grupurile "Romania Liberala" si "Clubul Bloggerilor liberali" pentru ca atitudinea unora dintre membri si moderatori lasa de dorit...Am incercat sa port o discutie,intinsa pe mai multe ore,cu 3 "distinsi" membri,in urma careia am fost tratat de copilas neajutorat,cu un retard accentuat,doar pentru ca ideile mele nu corespund ideologiei "oficiale"...Inteleg disperarea de a apara o initiativa la lansarea careia ai pus umarul dar nu pot suporta lipsa de logica si etica...Acesti asa-zisi intelectuali,cu pretentii de oameni de dreapta,in capul carora e un talmes-balmes,mai sunt si de o marlanie crasa deghizata in bunavointa de genul:"ar trebui sa...","ai face bine sa.." si asa mai departe,intelegeti ideea...Oasele aruncate de unii ii fac pe acesti "bloggeri care nu scriu nimic",cum i-a numit cineva,sa fie defensivi pana la violenta atunci cand cineva indrazneste sa nu fie de acord cu ei si sa isi ascunda interesele meschine si disperarea nascuta din foame in spatele unor foarte frumoase idei...Incearca sa ascunda in spatele stindardului monarhist o intreprindere sortita esecului din start a "celebrului" Chiliman si aliatii sai...Confiscarea ideilor monarhiste de catre aceasta gasca este periculoasa pentru scopul final,care ar trebui sa fie reinstaurarea monarhiei constitutionale.

Un comentariu:

  1. Vezi pune și tu sa poata comenta lumea cu nume si site.
    on-topic: asa e din pacate. daca ideile tale nu corespund cu ale altora, e jale. eu mi-am luat-o de multe ori de la "prieteni", cand n-am fost de acord cu casatoiile intre poponari...

    RăspundețiȘtergere